پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:20 - 1400/05/28

تاخت و تاز قیمت ها در بازار خودرو/افزایش ۸۰ میلیون تومانی این خودرو

تاخت و تاز قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که از ابتدای مردادماه تاکنون شاهد رشد ۵ تا ۸۰ میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار بوده ایم.

تاخت و تاز قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که از ابتدای مردادماه تاکنون شاهد رشد ۵ تا ۸۰ میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار بوده ایم.

در شرایطی در بازار خودرو، قیمت های اعلامی منجر به رکود شدید فروش خودرو شده است، اما بازار با این حال، در روزهای اخیر به مسیر صعودی قیمت ها ادامه می دهد.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت پژوپارس اتوماتیک از ابتدای مردادماه با افزایش ۱۸ میلیون تومانی روبه رو شده است. این خودرو در ابتدای مردادماه ۳۶۵ میلیون تومان قیمت داشت و این در حالی است که هم اکنون به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می رود.

قیمت پژو۲۰۶ وی۸ صندوق دار نیز که در حال حاضر به قیمت ۳۰۳ میلیون تومان به فروش می رود، در ابتدای مردادماه ۲۸۰ میلیون تومان قیمت داشت و این یعنی افزاییش حدود ۲۳ میلیون تومانی در کمتر از یک ماه.

از سوی دیگر، پژو۲۰۷ اتوماتیک از سوی فروشندگان خودرو مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان دیده می شود؛ این خودرو در ابتدای مردادماه ۳۹۳ میلیون تومان قیمت داشت. به عبارتی، این خودرو شاهد رشد ۲۷ میلیون تومانی قیمت در این بازه زمانی بوده است.

در این میان، پژو۲۰۰۸ از ابتدای مردادماه رشد ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو هم اکنون در بازار به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان دیده می شود./خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین